• Effiki Česká republika
  • O Effiki
  • Zákaznická zóna
    • Změna osobních údajů
    • Historie objednávek
  • Obchodní podmínky
  • Kontakt
  • Blog
  • B2B
  • Ochrana osobních údajů
  • Reklamační řád
  • EFFIKI.SK
  • Prodejny
  • Volná pracovní místa
  • RECENZE
Košík 0 ks

                                                                                                                        

Produkty
  • Slevový kód
  • Příslušenství
    • Effík Bunny
    • Ospalý Effik + levandulové srdíčka
    • Effiki Doudou
    • Stolování
      • Mělké talíře Effiki
      • Misky Effiki
      • Příbor Effiki
      • Šálek s víčkem Effiki
    • Effik Bunny chrastítka
    • Batůžky
    • GYM batůžky
    • Penály
    • Fusaky
    • Rukávníky na kočárek
    • Bryndáčky / Šátky
    • Novorozenecké čepičky
    • Effiki autonálepky
    • Obrázky
    • Zavinovačky
    • Moon polštáře
    • Dárková taška Effiki
    • Effik Bunny pomáha
  • Po Koupeli
    • Osušky
  • Deky
    • Bavlněné deky s Effíkem
    • Reindeer double deky
    • Double Effík deky
    • Deky z organické bavlny
    • Mušelínové swaddle přikrývky
    • Effík swaddle přikrývky
    • Bambusové swaddle přikrývky
    • Bavlněné BABY deky
    • Deky Vlna & Flís
    • Vlněné deky
  • Do Postýlky
    • Sety do postýlky
    • Povlečení
    • Mantinely do postýlky
    • Prostěradla
    • Sametové BABY Hnízda
    • Polštáře
    • Zavinovačky
    • Moon polštáře
  • Sleva týdne
  • Prémiová edice
    • Effik Bunny
    • Polštáře
    • Sety do postýlky
    • Deky z organické bavlny
    • Povlečení
    • Prostěradla
    • Bambusové swaddle přikrývky
    • Hnízda / mantinely
    • Zavinovačky
    • Návleky na přebalovací pult
    • Novorozenecké čepičky
    • Sametové BABY Hnízda
  • Podle sezóny
    • Deky celoroční
    • Swaddles - letní
    • Deky Jaro / Léto / Podzim
    • Deky Podzim / Zima
    • Iné
  • Zľavový kupón
Naposledy prohlížené
 
 
 

 

 

 

 

Reklamační řád

Reklamační řád společnosti JP STORE, s.r.o. platný od 15.1.2017

1. Obecná ustanovení:

1.1 Ve smyslu ustanovení § 18 zákona č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele vydává společnost JP STORE, s.r.o. se sídlem Žikava 247, 951 92 Žikava, Slovakia, IČ: 52519210, následující Reklamační řád, kterým se spotřebitelé informují o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků a služeb (dále jen "reklamace") včetně údajů o tom, kde lze reklamaci uplatnit ao provádění záručních oprav. Pokud se v dalším textu tohoto reklamačního řádu vyskytuje označení "prodávající" rozumí se tím společnost JP STORE, s.r.o.,  sídlem: Žikava 247, 951 92 Žikava, Slovakia a pokud se v textu vyskytuje označení "kupující" rozumí se jím spotřebitel ve smyslu definice uvedené v zákoně o ochraně spotřebitele, který koupil u prodávajícího určité zboží.
 
1.2 Tento Reklamační řád je zveřejněn na internetové stránce prodávajícího www.effiki.cz.
 
 
1.3 Uzavřením kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím nebo uzavřením smlouvy o dílo mezi prodávajícím a kupujícím přistupuje spotřebitel k podmínkám uvedeným v tomto Reklamačním řádu.
 
1.4 Tento Reklamační řád upravuje práva kupujícího tak, aby nebyly dotčeny jeho práva zaručená kogentními ustanoveními právních předpisů zejména ustanoveními Zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 250/2007 Sb.), Občanského zákoníku (zákon č. 40/1964 Sb., Ve znění pozdějších předpisů) jakož i Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího (zákon č. 102/2014 Sb) a jiné. Po uplynutí záruční doby upravené kogentními ustanoveními právních předpisů, mají podmínky stanovené v tomto Reklamačním řádu přednost před ustanoveními právních předpisů.
 
1.5 Tento Reklamační řád se vztahuje na prodej výrobků a poskytování služeb ze strany prodávajícího pro kupující - zákazníky, kteří splňují definici spotřebitele ve smyslu platných právních předpisů.
 
1.6 Tento reklamační řád nahrazuje prohlášení prodávajícího ve smyslu ustanovení § 620 odst. 3 občanského zákoníku, kterým prodávající určuje podmínky a rozsah záruky, pokud záruční doba vyznačena v záručním listě je delší než zákonem garantovaná záruční doba.
 
1.7 Podmínky záruky vyznačené prodávajícím v záručním listu mají přednost i před ustanoveními tohoto Reklamačního řádu.

 

2. Odpovědnost za vady:

2.1 Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím (§ 619 Obč. Zákoníku). Lhůta pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady věci při převzetí kupujícím (záruční doba) je 24 měsíců (§ 620 Obč. Zákoníku pro koncové spotřebitele, pro obchodné společnosti a podnikatele se řídí záruka na jakost dle Obchodního zákoníku v trvání 6 nebo 12 měsíců).
 
2.2 Kupující je oprávněn prodávanou věc před převzetím prohlédnout. Prodávající neodpovídá za vady, které mohl kupující při prohlídce zjistit, zejména neodpovídá za to, pokud kupující později bude reklamovat chybějící příslušenství prodávané věci nebo mechanické poškození věci zjistitelné při prohlídce. Prodávající za takové vady neodpovídá ani tehdy pokud kupující nevyužil možnost provést prohlídku prodávané věci.
 
2.3 Při použitých věcech prodávající neodpovídá za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.
 
2.4 Záruční doba začíná běžet od data převzetí zboží kupujícím. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy byl kupující po skončení opravy věc převzít, se nepočítá do záruční doby. Pokud dojde k výměně zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží (§ 627 Obč. Zákoníku).
 
2.5 Pokud nejde o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době (záruka). Délka trvání záruční doby se řídí ustanoveními právních předpisů zejména ustanoveními občanského zákoníku. Funkci záručního listu může splňovat i faktura nebo dodací list, pokud prodávající na nich vyznačí délku záruční doby.
 
2.6 Pokud je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití věci a tato končí později než lhůta vyznačená prodávajícím v záručním listu, má přednost vyznačení záruční doby prodávajícím. Prodávajícím vyznačena záruční doba však nesmí být kratší než zákonem garantovaná záruční doba.

 

3. Vyloučení odpovědnosti:

3.1 Záruka se vztahuje na poruchy funkčnosti věci způsobené výrobní vadou. Záruka se nevztahuje na vady věci, které po jejich převzetí byly způsobeny:
 
a) přirozeným opotřebením věci
b) nedodržením zásad používání (nesprávnou údržbou v rozporu s návodem k péči a obsluhu)
c) mechanickým poškozením produktu, včetně náhodného
d) přírodními živly
e) používáním v nevhodném prostředí a poškozené nevhodnou obsluhou
 
3.2 Záruka se rovněž nevztahuje na:
a) zboží s neúplným, poškozeným nebo odstraněným výrobním číslem nebo jiným identifikačním znakem
b) produkty s poškozenými záručními plombami, nálepkami popřípadě jinými ochrannými znaky
c) na díly spotřebního charakteru spotřebované před koncem záruky
d) zboží u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba.
e) poruchy způsobené použitím komponentů jiných, než doporučených výrobcem nebo dodavatelem, stejně jako opravou či modifikací osobami jinými, než osobami autorizovanými výrobcem nebo dodavatelem.
f) závady způsobené náhodným nebo záměrným vniknutím kapaliny, hmyzu nebo cizích předmětů do nebo na výrobek
g) poškození, vzniklé z profesionálního či komerčního využívání výrobků určených pro domácí potřebu) výrobek, který nese známky pokusu o násilné otevření, manipulaci

 

4. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení jedním z následujících způsobů:

a) předáním opraveného zboží,
b) výměnou zboží,
c) vrácením kupní ceny zboží,
d) vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží,
e) odůvodněným zamítnutím reklamace zboží.

 

5. Uplatnění odpovědnosti za vady (reklamace) - místo, lhůty a způsob:

5.1 Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují v sídle společnosti prodávajícího. Adresy a telefonní čísla najde kupující  na internetové stránce www.effiki.cz nebo se může informovat na telefonním čísle +421903 701 882 jakož i e-mailem na adrese obchod@effiki.cz.
 
5.2 Práva z odpovědnosti za vady zboží jakými je právo na výměnu zboží, právo na odstoupení od kupní smlouvy a právo na přiměřenou slevu si kupující uplatňuje výhradně využitím kontaktních údajů uvedených v bodě 5.1, které jsou uvedeny na internetových stránkách prodejce.
 
5.3 K reklamaci je třeba doložit záruční list (pokud byl vydán). Osoba, která uplatňuje nároky z vad, vyplní spolu reklamační protokol, který je ke stažení na webových stránkách prodejce www.effiki.cz ve kterém přesně popíše vadu a způsob jakým se vada projevuje a pošle protokol v elektronické podobě na adresu obchod@effiki.cz. V reklamačním protokolu uvede osoba uplatňující reklamaci způsob jak si přeje být oznámeny vybavení (ukončení) reklamace (kontaktní poštovní adresu, e-mail, telefonní číslo). 
 
5.4 Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit a pokud si vyřízení jeho reklamace nevyžaduje zvláštní odborné znalosti a šetření nebo vyžádání odborného posouzení, má kupující právo, aby o způsobu jejího vyřízení rozhodla osoba oprávněná na její vyřízení bez zbytečného odkladu, ve složitých případech do tří pracovních dnů. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace (lhůta platí pro koncové zákazníky pro obchodní společnosti je stanovena v rozsahu 30 až 60 dní). Po uplynutí této lhůty má kupující právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek.
 
5.5 Prodávající může zamítnout reklamaci podanou během prvních 12 měsíců od koupě pouze na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek odborného posouzení nemůže od kupujícího vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady spojené s odborným posouzením. Pokud prodávající odmítne reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od koupě je povinen v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může kupující zaslat výrobek na odborné posouzení.
 
5.6 Prodávající je povinen o vyřízení reklamace vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů od data uplatnění reklamace (§ 18 odst. 6 Zákona) a doručit ho kupujícímu. Tímto písemným dokladem je reklamační protokol s vyplněnou kolonkou vyřízení reklamace, list obsahující písemné vyrozumění vybavení reklamáce, elektronická pošta nebo SMS správa obsahující informace o vyřízení reklamace.
 
5.7 Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu nejpozději však ve lhůtě 30 dnů ode dne převzetí reklamace odstranit (lhůta platí pro koncové zákazníky pro obchodní společnosti je stanovena v rozsahu 30 do 60 dní).
 
5.8 Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.
 
5.9 Pokud se po přijetí reklamace zjistí, že věc má vadu, která je neodstranitelná a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.
5.10 Tytéž práva jako jsou uvedeny v bodě 5.9 přísluší kupujícímu jde-li sice o odstranitelnou vadu, ale kupující nemůže pro opětovný výskyt téže vady ani po třetí opravě věc řádně užívat.
 
5.11 Tytéž práva jako jsou uvedeny v bodě 5.9 přísluší kupujícímu v případě, že má věc současně nejméně tři různé odstranitelné vady, přičemž každá z nich brání v řádném užívání.
 
5.12 Pokud prodávající nerozhodne o reklamaci v zákonem ve stanovené zákonné lhůtě 30 dnů ve smyslu bodu 5.1, je povinen umožnit kupujícímu odstoupit od smlouvy nebo mu umožnit výměnu výrobku za nový výrobek v závislosti na rozhodnutí kupujícího (lhůta platí pro koncové zákazníky pro obchodní společnosti je stanovena v rozsahu do 60 dní).
 
5.13 Pokud jde o neodstranitelnou vadu, která však nebrání řádnému užívání zboží, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny.
 
5.14 Pokud má kupující právo na výměnu zboží nebo právo na odstoupení od smlouvy (vrácení peněz), záleží na kupujícím, které z těchto práv si uplatní. Jakmile si však zvolí jedno z těchto práv nemůže už tuto volbu sám jednostranně měnit. Při vrácení kupní ceny vyšší hodnoty bude vystaven kupujícímu dobropis a kupní cena bude uhrazena na účet kupujícího do 14 dní.
 
5.15 Po uplynutí zákonem garantované záruční doby, ale ještě během trvání záruční doby vyznačené prodávajícím v záručním listě platí všechna ustanovení o způsobu vyřizování reklamací uvedené v bodech 5.7 až 5.12 s tím rozdílem, že právo volby způsobu vyřízení reklamace přechází na prodávajícího a lhůta pro vyřízení reklamace se prodlužuje na 60 dní. Vzhledem k rychlému technologickému vývoji v oblasti výrobků prodávaných prodávajícím, může v případě výměny prodávající vyměnit kupujícímu vadnou věc za jinou bezchybnou (byť jiné značky), která splňuje minimálně takové výkonnostní parametry jako reklamovaná věc.
 
5.16 V případě, že kupující ve smyslu čl. 5.4 nebo 5.9 tohoto reklamačního řádu nebo v souladu s jiným zákonným důvodem odstoupí od kupní smlouvy zaniká kupní smlouva podle § 48 občanského zákoníku. V tomto případě jsou smluvní strany povinny si vrátit smluvní plnění, a to zejména kupující je povinen vrátit zakoupené zboží ve stavu v jakém ho koupil a prodávající je povinen vrátit zaplacenou kupní cenu, a to ve lhůtě do 14 dnů ode dne doručení vráceného zboží. V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které bylo používáno, je poškozeno nebo není úplné, zavazuje se kupující uhradit prodávajícímu:  hodnotu, o kterou se snížila hodnota zboží ve smyslu ust. § 457 občanského zákoníku ve skutečné výši. Kupující je povinen ve smyslu tohoto bodu reklamačních a obchodních podmínek prodávajícímu uhradit náhrady nejvýše ve výši rozdílu mezi kupní cenou zboží a hodnotou zboží v době odstoupení od kupní smlouvy.
 
5.17 Datum přijetí reklamace počíná dnem zaevidování společnosti Mgr. Peter Herda - JP STORE a od fyzického převzetí reklamovaného zboží (v případě osobního doručení i doručení kurýrem). Přesné datum přijetí (počátek lhůty reklamace) bude uveden na reklamačním listu, který bude kupujícímu zaslán elektronicky případně poštou podle požadavků kupujícího. Od tohoto data začíná běžet 30 denní doba na vyřešení reklamace (lhůta platí pro koncové zákazníky pro obchodní společnosti je stanovena v rozsahu do 60 dní).
 
5.18 Pokud kupující není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost se obrátit na prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud prodávající na žádost o nápravu odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, kupující má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 CFU o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně některých zákonů. Příslušným subjektům na alternativní řešení spotrebiteľskýchn sporů s prodávajícím Mgr. Peter Herda - JP STORE je Slovenská obchodní inspekce, Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1, nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministrem hospodářství Slovenské republiky. Seznam nájdte po kliknutí na tento odkaz Seznam subjektů. Kupující má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

6. Vrácení zboží při objednávce a dodání prostřednictvím online obchodu na www.effiki.cz, Odstoupení od smlouvy při prodeji zboží na dálku ve smyslu zákona č. 102/2014 Z.z .:

6.1 Pokud prodávající včas a řádně poskytl kupujícímu informace o právu odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. h), kupující je oprávněn i bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Kupující má právo v této lhůtě po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém "kamenném" obchodě, a to v rozsahu nezbytném pro zjištění povahy, charakteristik a fungování zboží. Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Kupující neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud si prodávající nesplnil informační povinnost o právu kupujícího odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. h) zákona 102/2014 Z.z .. Pokud prodávající poskytl kupujícímu informace podle § 3 odst. 1 písm. h) až dodatečně, nejpozději však do 12 měsíců od zahájení běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy, tj ode dne převzetí zboží, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy prodávající dodatečně splnil informační povinnost. Pokud prodávající neposkytl kupujícímu informace podle § 3 odst. 1 písm. h) ani v dodatečné lhůtě, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 12 měsících a 14 dnech od zahájení běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy t.j. ode dne převzetí zboží. Ustanovení v této části výslovně neplatí pro právnické osoby a pro fyzické osoby-podnikatele i fyzické osoby-nepodnikatele nesplňujících zákonné vymezení.

6.2 Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy u prodávajícího v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči prostřednictvím doporučené pošty zaslané na adresu sídla prodávajícího uvedenou v záhlaví těchto reklamačních podmínek, e-mailem na adrese obchod@effiki.cz nebo jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy; pokud byla smlouva uzavřena ústně, na uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy stačí jakékoliv jednoznačně formulované prohlášení spotřebitele vyjadřující jeho vůli odstoupit od smlouvy (dále jen "oznámení o odstoupení od smlouvy"). Spotřebitel může použít formulář pro odstoupení od smlouvy podle přílohy č. 3, který mu předal prodávající.

6.3 Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí si strany všechna vzájemně přijatá plnění. Zboží proto prosím pokud možno zasílejte zpět:
▪ nepoužívaný
▪ nepoškozené
▪ kompletní (včetně příbalového letáku, návodu k použití apod.)
▪ spolu s dokladem o koupi
▪ podle možnosti v původním obalu

Doporučujeme vám zboží pojistit. Zásilky na dobírku nepřebíráme. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků . Prodávající je povinen vrátit kupujícímu výše uvedené platby stejným způsobem, jaký použil kupující při své platbě, pokud se s kupujícím nedohodnou na jiném způsobu vrácení platby a pokud v souvislosti s tím kupujícímu nebudou účtovány žádné další poplatky.Pri odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží, prodávající není povinen vrátit kupujícímu výše uvedené platby před tím, než mu je zboží doručeno nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu.

Kupující je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět nebo jej předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím na převzetí zboží. Lhůta podle první věty se považuje za zachovanou, jestliže bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty. Při odstoupení od smlouvy nese kupující pouze náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, jestliže prodávající souhlasil, že je bude hradit sám, nebo pokud si nesplnil povinnost podle § 3 odst. 1 písm. i) zákona č. 102/2014 Z.z.

6.4 V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží se sníženou hodnotou, které bylo používané, je poškozené nebo neúplné, uhradí kupující prodávajícímu náklady vzniklé v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do původního stavu. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Kupující neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud si prodávající nesplnil informační povinnost o právu kupujícího odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. h) zákona č. 102/2004 CFU

6.5 V souladu s § 7 odst. 6 výše uvedeného zákona kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

▪ poskytnutí služby, pokud se jí poskytování začalo s výslovným souhlasem kupujícího a kupující prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby,
▪ prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
▪ prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků kupujícího, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho kupujícího,
prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze,
▪prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
▪ prodej zboží, který může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíchaný s jiným zbožím,

 

7. Závěrečná ustanovení:

7.1 Ve věcech, které nejsou v tomto Reklamačním řádu výslovně upravené jinak se použijí příslušné na věc se vztahující ustanovení Zákona o ochraně spotřebitele, Zákona č. 102/2014 CFU o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího, občanského zákoníku, zákona č. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů a další související obecně závazné právní předpisy.

Příloha č. 1: Poučení o uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy při prodeji zboží na dálku (PDF)

Příloha č. 2: Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy při prodeji zboží na dálku (PDF)

Příloha č. 3: Reklamační protokol (PDF)

 

Orgán dozoru:

Slovenská obchodní inspekce (SOI) - Inspektorát SOI pro Západoslovenský kraj, Prievozská 32, P.O.Box 5, 820 07 Bratislava 27

Odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele

tel. tel.č .: +421 2 5827 2172-3,

fax č .: +421 2 5827 2170

http://www.soi.sk

http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

 

 

Effiki Nákup Servis
O Effiki Spolupráce B2B Reklamační řád
Kontaktní údaje Obchodní podmínky  
  Ochrana osobních údajů  
     
     

    

 

  

 

 

Copyright © 2016 JP STORE, s.r.o.  Všechna práva vyhrazena.  

Vytvořeno systémem ClickEshop.cz